lørdag 13. august 2011

Blått jentekort

Ikke alle jenter er rosa, prinsessejenter.
Derfor har jeg lagd et blått og brunt jentekort
med denne kule hipp hopp jenta :-)


For å gjøre kortet litt mer feminint
brukte jeg en enkel blomst.
Og det er vel grunnen til at jeg er bare
middels fornøyd med dette kortet.
Får ikke til å bli fortrolig med bomster
på mine egne kort, men synes det
er veldig fint på andres.


På hårstrikker og svettebånd har jeg
brukt litt glitterlim.
Litt vanskelig å se på bildet kanskje.


I morgen blir det litt jobbing på dukkestua igjen.
Det må legges et mer sollid tak enn det som
var med byggesettet og kjøkkenbenk skal ordnes.
I sommer har jeg funnet endel nytt utstyr
som skal på plass.
Bilder kommer etter hvert :-)

5 kommentarer:

  1. Så nydelig et kort, likte blomsten jeg.
    God søndag
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Jeg likte både blomsten og resten av kortet, knallfint :)

    SvarSlett
  3. Så flott kort!

    Likte veldig godt den nye headingen din.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  4. Jeg syntes blomsten passet perfekt til det kuuule kortet ditt jeg:) Den nye headingen din var også kjempestilig.

    Mona

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort:) Den nye headeren din var fin også!

    SvarSlett