mandag 8. oktober 2012

Høstferie

Av litt restegarn og oppskrift 
fra Drops har Maria fått seg 
nye leggvarmere. 
De blir nok god å ha på balletten
når vinteren kommer :-)


Magnus sin Mariusgenser er endelig 
ferdig montert
så her er hele gjengen i hver sin Marius :-)
Jeg har strikket Magnus og Maria sin
og svigermor strikket til Daniel.


Vi har høstferie denne uka.
I starten blir det bare hjemmekos før vi 
drar til Åre.
I sommer kjøpte vi oss en liten 
leilighet der som vi holder på å 
pusse opp.
Kanskje det kommer noen bilder etter hvert :-)



24 kommentarer:

  1. Du er bare helt RÅ med de strikkepinnene Randi!
    Så søte leggvarmere! Å de Mariusgenserne da!!!!
    GOSH! ELSK!
    Så spennende med leilighet da.
    Gleder meg til å se ;-)
    Kos dere med ferie.
    Her er vi akkurat ferdig med høstferien....sukk.
    Men hverdagen er fin den å :-)))

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. For en herlig gjeng med flotte marius gensere.
    Du er kjempe flink.
    De leggvarmerne var virkelig søte. Tenker de blir gode å ha på utover høst og vinteren.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Første gang jeg er innom bloggen din, her var det jammen mye fint å se! Jeg har bladd meg nedover siden, men jeg må nok komme innom litt senere og lese litt i arkivet også :) Nydelige mariusgensere!

    SvarSlett
  4. Tre flotte barn i fine Mariuser:))

    SvarSlett
  5. Så fine gensere dine barn har fått :O)
    Og fine leggvarmere!

    Jeg har et lite spørsmål,
    som kanskje du kan svare på!?
    Jeg har tenkt til å strikke en stor hals, som man tvinner i to og drar over hodet,
    om jeg skal strikke med pinne str 6, vet du sånn ca hvor mange masker jeg bør legge opp?

    God høst ferie :O)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  6. For en flott bukett unger du har, i kjempefine Mariusplagg :) Og de leggvarmerne var virkelig nydelige! Kanskje du kan linke til oppskrifta?

    SvarSlett
  7. Så flotte "Marius-barn" :) Og veldig fine leggvarmere. Kjekt å få brukt opp litt restegarn :) Jeg prøver til stadighet å tømme av mitt lager, men er ikke så flink... Det er så fristende å kjøpe garn ;)

    SvarSlett
  8. Marius gensere er så fine! Et flott julekort :-)

    SvarSlett
  9. Fine deilige varme leggisser! Nydelige små med Mariusgensere. Artig å se bilde i den nye boka! Hilsen Heidi

    SvarSlett
  10. For et flott trekløver! Og mye kjempefin strikk! Tenker både genserne og leggvarmerne blir gode å finne :)

    SvarSlett
  11. For noen fine mariusgensere på flotte barn!

    SvarSlett