onsdag 31. august 2011

Bakedag

I dag fikk jeg bakeånden over meg :-)
Vi har ennå ikke bakt blåbærmuffins i høst
og heldigvis var det noen blåbær igjen
i skogen bak huset.


Det ble litt til overs som ungene kan spise
 med melk på etter kveldsmaten :-)



Boller er kjekt å ha i fryseren utover høsten.
Boller, kakao og en god bok å lese for barna
 er koselig når det regner og stormer ute :-)


Det går endel brød her i huset.
Og hjemmebakt er helt klart best!


Store muligheter for at noe blir prøvesmakt i kveld.
Har planer om å leie meg film.
Tenkte å se "Sykt lykkelig".
Manusforfatteren er noen år yngre enn meg
og vi var naboer da vi vokste opp.
Inspirasjonskilden er en historie fra hjemstedet
hennes så det blir spennende å se hva
filmen handler om :-)

Men først skal jeg være med Maria om skal
begynne på ballett i dag!
Gjett om hun gleder seg !!!

6 kommentarer:

  1. Heia.
    Så dæ på fotballkampen i går :) Du er så fin på håret. Og Maria hadde så fin kjole. Har du sydd den selv?
    Så flink du har vært å bake da. Skikkelig matauk.
    Kos deg med primaballerina.
    Klem

    SvarSlett
  2. Skikkelig bakedag her, ja! Det så jo bare såå herlig ut :)

    SvarSlett
  3. Så koselig med en slik bakedag.
    Godt å ha i fryeren.
    Ønsker deg en super dag
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Mmmmm ser veldig godt ut med all den hjemmebaksten.
    Klem

    SvarSlett
  5. Ble sulten av å se den flotte hjemmebaksten, kan nesten kjenne den gode lufta av gjærbakst i huset.

    En strålende helg til deg og dine, klem.

    SvarSlett
  6. Du verden!! Så utrolig masse du har fått gjort på kort tid. Kunne godt tenkt meg en muffins. Kjempeheldig som har blåbær rett bak huset. Ha en deilig kveld, hilsen Heidi

    SvarSlett