torsdag 11. august 2011

Guttekort

I dag er det guttebursdag i gata:-)
Gutta er invitert og kort er lagd.


De fleste kortene mine blir ganske like synes jeg.
Jeg får ikke til å bruke masse farger og "stash"
Da "roter" jeg meg bort og resultetet blir ikke bra.
Jeg blir veldig inspirert av
 min svigerinnes, Gry Anette`s kort.
Hun har en enkel stil som jeg liker.


Jeg fester tråder for harde livet på noen
 strikkerier jeg har kost meg med i ferien.
Kanskje jeg får vist noe fram
 i løpet av helga :-)


7 kommentarer:

  1. Syns det var kjempefint!! Stempler du dem?

    SvarSlett
  2. Flotte kort!

    Ønsker deg en fin dag videre
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Det enkle er ofte det beste!Synes kortene dine er skikkelig fine jeg!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. Synes kortene blir kjempeflotte, og man ser at de er 'dine' :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  5. Så flotte kort, liker stilen din jeg.
    Ønsker deg en god lørdag
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Takk for kommentar! Har ikke prøvd meg på den typen stempling enda. Men ser jo hvor fint det blir! Du lager iallefall veldig fine kort. Liker stilen din! :o)

    SvarSlett
  7. Hei. Synes du lager kjempefine kort jeg. Er selv tilhenger av den litt enkle stilen og har ikke helt fått til å bruke blomster enda, men øver litt innimellom:o) Har fulgt med på bloggen din en stund, her finner jeg masse inspirasjon både når det gjelder håndarbeid og kortlaging! Takk for innlegget om sklisikre tøfler. Nå slipper jeg kanskje å brekke lårhalsen til vinteren når hekletøflene mine blir ferdige;o) Legger meg til som følger jeg.

    SvarSlett