onsdag 10. august 2011

Brownies med karamellbiter og peanøtter

 Jeg er så heldig at jeg har unger som liker
 å bake og i dag var det Magnus som ville
lage litt formiddagskos for oss :-)
De synes det er stas å bake en
 kake helt alene.
I dag var det en kakemiks fra Mølleren
som ble brukt.
( kan virkelig anbefales!!!)


Han fiksa og ordna en stund på kjøkkenet og
resultatet ble en utrolig god kake, dumleis,
 pepsi max med sukkerkant og kiwi til pynt :-)



I morgen håper jeg det blir oppholdsvær slik
 at jeg kan begynne å plukke inn bærene i hagen.
Høsten er egentlig ganske travel med safting,
sylting soppturer ol. Men det er koselig også
og ikke minst veldig godt å finne utover vinteren.

Nå skal jeg kose meg med en liten rest
 fra formiddagskosen og den nye
Pandurokatalogen!

Klem!


2 kommentarer:

  1. oi oi oi det så virkelig godt ut.
    Kos dere.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så flink han er! :O)

    Jeg har også Cuttlebug maskinen, den liker jeg kjempe godt! Embossling folderene fra Tim Holtz og Sizzix går kjempe bra i den!

    Kos deg med bærplukking,
    klem :O)

    SvarSlett