tirsdag 23. august 2011

Konfirmasjonskort

Dagene flyr.
Nå har det jammen gått en uke
 siden sist jeg blogget.
Oppstarten på høsten er hektisk synes jeg.
Ikke bare starter skolen men også
fotballtreninger, kamper og
Maria skal begynne på balett.
Og når skolen begynner,
begynner også bursdagene.
Bursdag både i dag og i morra.

I dag, etter nattevakt, fikk jeg lagd et
konfirmasjonskort en kollega har bestilt.
Det er vist konfirmasjon på østlandet i helga.
Lilla og veldig enkelt.


Synes komfirmasjonskort, bryllupskort etc.
 er vanskelige å lage.
De bør liksom være veldig ordentlige :-)


Inni koster er det stemplet en enkel
hilsen til konfirmanten.


Tirsdagskveld betyr Greys anatomy.
Med hjemmelagd guacomole og
 grønnsaker til snaks blir det bra :-)

9 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Du er kjempeflink:-)

    Ønsker deg en fin kveld videre
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Så flink du er, slike kort er jo en gave i seg selv.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Nydelig kort! Blir fort hektiske dager når høsten og hverdagen starter opp igjen med alle aktiviteter. Ha en fortsatt fin uke. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  4. Konfirmasjon i august - er det vanlig? Uansett, herlig kort - som alltid :) :)

    SvarSlett
  5. Heisann. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Du er en kreativ sjel selv du. Her var det mye fint. Så flotte kort! Jeg lager kort også, men de er ikke så flotte og forseggjort som dine nei. =)
    Ha en flott aften videre. =)

    SvarSlett
  6. Veldig reint og fint kort. Jeg liker dem best sånn! Jeg har laget opp en bunke enkle kort til kameratene til junior. Regner med han skal gi noen lapper nå i september. Her hos oss er konfirmasjonen i september. Egentlg ganske deilig på denne tiden, sommeren til å planlegge og stelle opp litt, og en relativt rolig tid for de fleste.

    SvarSlett
  7. Endelig ser det ut som jeg klarer å legge igjen kommentar! Takk for tipset! Har vært så irriterende. Har skrevet mange kommentarer, men ikke fått lagt dem inn.
    Ja, hverdagen er definitvt her med alt den følger med seg, men jeg synes egentlig det er godt også. Enn så lenge....
    Kjempefint kort!

    SvarSlett
  8. Kjempefint kort!!! Likte også veldig godt stemplet (hilsningen inni). Lekkert og vakkert!

    SvarSlett
  9. Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min, og alltid moro å komme på ny bloggliste! Nå fant jo jeg deg, òg, og jeg har aldri vært inne på denne bloggen tidligere! Spennende blogg du har! Jeg legger deg inn på min bloggliste også så jeg kan følge med. Hilsen Siri:-)

    SvarSlett