mandag 15. august 2011

Tøffelproduksjon er igang igjen

Når høsten kommer og det blir kaldere
på kveldene er det igjen behov
for tøffler.


Disse ble en stor suksess i fjor.
Jeg strikket over 20 par
og de som ikke ble
solgt ble julegaver.


Derfor har jeg ikke før nå
hatt mitt eget par.
Så de grå blir faktisk mine :-)


Disse er egentlig blågrå.
Fargen kommer ikke så godt
frem på bildet.
Jeg strikker de i Cortina og er
veldig fornøyd med det.
Har så vidt begynt å tenke på jula
så dette blir vel en julegave :-)

Daniel er på overnattingsbesøk
og Magnus har overnattingsbesøk.
Her koser de seg med film,
brownies og snacks :-)

Selv skal jeg på jobb.

16 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!!! Disse tøflene var kjempefine :) Ingenting slår ull på kalde føtter!

    God kveldsvakt!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med tøfler til deg selv!
    - det var jammen på tide ;)
    De er kjempe fine, super gave ja.

    Så stilig header du har nå!
    Du må helt klart få tak i det heftet med den ugle-genseren i :)

    Ha en flott uke,
    klem

    SvarSlett
  3. Kjempefine tøfler du har laga!! Kjenner til det der med at ein sjølv vert nedprioriter med strikketing:))

    SvarSlett
  4. Kjempefine tøfler. Moro å komme inn her og kikke, og finne ideer. Skal sette i gang med tøfler, og har alleede lovt bort ett par, til en som ønsket seg, men har ikke bestemt, eller funnet meg noen oppskrift. Men de blir nok lignende disse. For de var fine. og ser varme og gode ut

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Så effektiv du er :) Her går også pinnene jevnt, regnet øøøøøøøøser ned og ser ikke ut til å gi seg med det første. Koselig innevær (særlig når man verken har kjeller eller tak som kan lekke)! ;)

    SvarSlett
  6. Kjempefine tøfler du har laget, hvordan fikk du til det hjertet? Jeg hadde blitt kjempeglad hvis du ville dele oppskriften med meg;) Her er det gulvkaldt nemlig...:)

    Klemmer fra Ann-Helen

    SvarSlett
  7. Så fiine tøfler! Lekre! Følger du noen bestemt oppskrift? Det ble så fint med hjertet på!
    God vakt!

    SvarSlett
  8. Flotte tøffler du har strikket. De bels uperfine med hjerter på.
    Hi hi jeg strikket vintrutstyr i juli:-) Må jo begynne tidlig skal vi bli feridge før kulda kommer

    SvarSlett
  9. Så flotte de var! Og herlig med hjertet på de ♥

    Klem

    SvarSlett
  10. Gode tøfler er et must om høsten og vinteren, og disse var virkelig flotte:-)

    jammen bra du strikket et par til deg selv og. Blir som regel til at man strikker til andre, kjenner til det;-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Åh, så fine tøfler. Synes det er så koselig med ting med hjerter på jeg da, så falt veldig for disse. Ha en fin dag! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  12. Så flotte tøfler! Det rart det der hvor vanskelig det er å lage ting til seg selv, kjekt at du prioriterte deg selv denne gangen.
    Klem

    SvarSlett
  13. Disse tøflene er så flotte og fine + at de er gode og varme.
    Bra at du får et par også.
    Klem Tone

    SvarSlett
  14. Flotte tøfler!! Herlige hjerter til å bli glad av. Skal si du var produktiv i fjor med 20 par!
    Da er du jammen godt i gang i år også. Lykke til med tøffelprosjektet!

    SvarSlett
  15. Heia.
    Her planlegger jeg jula i hodet også, men det blir som vanlig ikke noe praktiske forberedelser før hageblomstene har visnet.
    Det regner jo hunder og katter ute så blomstene drukner vel heller.
    Men men får ta det med det gode. Høst og inneaktiviteter er jo også koselig.

    Klem

    SvarSlett
  16. HEI :) kjempe fine tøfler du strikker, kan jeg spørre hvilket garn og hvilken oppskrift du bruker? Tenkte å strikke til mine små istede for å kjøpe dyrt.

    SvarSlett