torsdag 18. november 2010

Julegaven til Maria

I år ønsker Maria seg dukkehus i julegave.
Dette dukkehuset kjøpte jeg i fjor sommer på
 Bruktbo (Container girl) for 70 kr:-)
Det er et hjemmesnekret dukkehus
med glassvinduer. Veldig fint synes jeg:-)
Så nå er det pusset opp og nye møbler er kjøpt
inn og blir Maria`s julegave fra oss i år.


Taket kan åpnes og vips så er det et
 rom der også:-)
Ser for meg at det blir "lekerom" for dukkehusbarna.


Perfekte dukkehusmøbler fant jeg hos Toysrus.
Jeg ville ha solide tremøbler.
Ikke var de dyre heller, 149 kr for en pakke
 med møbler til et helt rom f.eks bad, kjøkken etc.


Det er litt tomt ennå men etter julaften
blir det nok flere møbler i huset etter at gaven
fra farmor er pakket opp :-)


Dette har vært gøy å lage og jeg håper
det faller i smak til frøkena:-)

11 kommentarer:

  1. oi oi oi for en nydelig julegave. Den må da virkelig falle i smak. Jeg lekte masse med mitt dukkehus som min far hadde laget til meg.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Det var en super fin gave!
    Jeg tenker hun blir veldig glad.

    Ha en fin dag,
    klem :O)

    SvarSlett
  3. Så gøy med dukkehus. Jeg har et Lundby dukkehus som står i boden og venter på at jenta mi blir litt større. :) Fikk noen fine tapetprøver fra inreda.com som jeg nok vil bruke til å pusse det litt opp. Ditt hus ble jo kjempefint, vil nok mye glede til snuppa! *♥*

    SvarSlett
  4. Så fornuftig dukkehus,og heldigvis ikkje stappet full.No kan fantasien henne blomstre

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig blogg du har! Og en nydelig julegave du har laget må jeg si! Det smelter nok en liten prinsesses hjerte. Legger meg til som følger så jeg får med meg de fine innleggene dine:)

    SvarSlett
  6. Så koselig dukkehus! Fint pusset opp, det faller nok sikkert i smak!

    SvarSlett
  7. Tror pia di kommer til å bli kjempeglad ,
    huset ble kjempefint !!

    Ha en fin torsdag ;)

    -maren-

    SvarSlett
  8. Kjempe fin gave. Jeg drømte om dukkehus da jeg var liten, men fikk aldri noe.
    Marte og Jeg sitter på messen lørdag 11-16. Imorgen mamma og en annen.
    velkommen

    SvarSlett
  9. Kjempestilig!!!
    Hilsen Barbro :-)

    SvarSlett
  10. Så koselig med dukkehus! Alltid en jentes drøm det:)
    Du år ha god vakt og kose deg med te i pausen:) Klem Julie

    SvarSlett
  11. Virkelig flott, dette blir en fantastisk gave!!

    SvarSlett