tirsdag 2. november 2010

Hei og hopp :-)

Bare et lite livstegn fra meg.
Jeg har ikke så mye å vise dere for tiden.
Men prosjektene er mange og står i kø.
Forhåpentligvis kan jeg snart begynne å vise
noen ferdige produkter.

Akkurat nå strikker jeg Månetoppengenser
til Daniel og etterpå skal jeg
strikke en til Maria.


Jeg syr fortsatt luer, men de har jeg
vist så mange ganger at det er jo ikke
særlig spennende lenger.
Jeg har forstsatt noen bestillinger igjen før
symaskina blir pakket bort til jul.

Denne uka har jeg begynt med prosjekt hobbyrom.
Jeg har fått en stor hjørnepult i bursdagsgave
på forskudd av min mann så han er vel lei av at
 kjøkkenet ser ut som et hobbyrom tenker jeg :-)
Rommet er tømt og malt en gang.
Planen er å få det ferdig i løpet av uka.

Og så driver jeg med julegaver og de kan jeg
ikke vise frem før etter jul.
Må bare huske og ta bilder før jeg
pakker dem inn :-)


Minner dere på min giveaway hvor disse
tøflene er en del av premien :-)
Dere kan melde dere på HER


Nå er ungene ute og leker så jeg skal benytte
anledningen til å male et strøk til :-)

Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Flittig med strikkepinnene du
    også,jeg har strikkedilla for
    tiden. Kjempefine genserne du
    strikker. :) Lykke til med
    malinga.
    Ha en flott kveld.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Lille Alette koser seg med huen du lagde til henn.Hun er e ekte "baglady".Har huen i en pose ,plukker den ut, tar den på,tar den av ,og sier overaskelse til meg.
    Takk
    klen Ate

    SvarSlett
  3. Spennende med hobbyrom-prosjekt - er jo så deilig å ha et eget sted til alt som har en tendens til å hope seg opp ;).

    Gleder meg til å se genserene ferdige!

    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  4. Eget rom er bra... :O) så slipper man alt rotet på kjøkkenbordet!
    Tipper barna dine gleder seg til nye gensere...*smiler*..
    Ha en fin uke,
    klem :O)

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se bilder når du blir ferdig med hobbyrommet ditt! Høres sååå hærlig ut atte. Og jeg har faktisk et rom stående til disposisjon... Bare det at jeg er så treeeg av meg...

    Tenk at det snart er 1. desember da! Du verden som tida flyver av sted... Har tenkt å strikke den lange rødnisselua til prinsessa. Tror jammen meg det blir passende nattevakts-prosjekt i helga ;o)

    Klem

    SvarSlett