mandag 29. november 2010

Snøstjerner

Jeg liker å ta inn granbar å pynte med til jul.
Det er noe med det å ta inn å pynte med det man
har tilgjengelig fra naturen og så lukter det så godt :-)
Nå har jeg hekla meg noen snøstjerner  
til å pynte det med.


Oppskriften fant jeg på Drops sine sider.
Vet ikke hvilket garn jeg har brukt for jeg
fant det i restekurven.
Kjekt å få brukt opp restegarn på
 slike småprosjekter.



Tusen takk for alle bursdagshilsningene!
Kjempekoselig!

Solen skinner og -15 grader her nå.
Synes det er fint jeg :-)

Ha en fin mandag!

11 kommentarer:

  1. Å så fine de var!!! Kjempesøte :-)
    I fjor heklet jeg røde hjerter som jeg gav i julegaver, og de ble alle glade for.
    Men har jeg noen selv??? Næ..... :-)

    Ha en fin dag

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine snøkrystaller :) Jeg har heklet en del snøkrystaller selv og det er mange måter å bruke dem på.

    SvarSlett
  3. De var kjempe fine!
    (Kunne du tenke deg å gjøre en liten bytte deal?
    Du får noen jeg lager, og jeg får noen av de fine snekrystallene du lager? Du kan jo ta en titt i nettbutikken min og se om det er noe der du kunne tenke deg :O)

    Ha en fin kveld,
    det er kaldt her også...men ikke så kaldt som hos deg!
    Klem :O)

    SvarSlett
  4. Så nydelige snøkrystaller! De var dekorative ;) Gratulerer med vel overstått bursdag! Ha en koselig kveld.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med veloverstått bursdag :)
    Fine heklerier. Liker sånn pynt bedre enn plastikk. Granbar er et must, men venter litt med å sanke inn ennå.
    Jeg har registrert meg på bloggkartet i Namsos. Ser du mangler. Arti å se hvor mange som blogger her.
    klem
    Randi

    SvarSlett
  6. Så utrolig søte de var!

    Gratulerer med vel overstått bursdag - og du, de tøflene under her var jo bare knallfine! Jeg har så lyst å prøve med på tøfler selv, må bare få litt erfaring med den der tovinga først ;).

    Ha en herlig første adventsuke!

    SvarSlett
  7. Hvis du går inn på linken under kan du registrere deg øverst til høyre. Litt klabb å babb før jeg klarte det ,men følg info nøye. Moro.

    SvarSlett
  8. Gratulerer på etterskudd!! Kjempefine snøkrystaller. Jeg driver nå å prøver å strikke Hello Kitty sitteunderlaget ditt i svart. Spent på hvordan det blir...tenkte å bruke bare hvitt til nålfiltingen. Legger ut bilde av det etterhvert, og linker selvfølgelig til deg:)

    SvarSlett
  9. Så nydelige snøkrystaller. Slike har jeg også lyst til å lage.
    Klem Tone

    SvarSlett
  10. Det var utrolig nydelig! Sånne skal jeg også prøve meg på. Tusen takk for tips!

    Jeg har forresten en liten give away, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer leken? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    SvarSlett
  11. Så nydelig krans, prikken over i'en med de soppene! Du får titte innom Mies Lopper og velge deg en trøstepremie, du er en av vinnerne i mitt lotteri :) *♥*

    SvarSlett