onsdag 24. november 2010

Kjøkkenhylle og lilla tøfler.

Endelig har jeg fått opp kjøkkenhylla mi.
Det er en gammel hylle som var på hytta til
 mamma og pappa da de kjøpte den.
Den var blå men har nå fått noen
strøk med hvit maling.
Nå holder jeg på å prøve meg
frem med pynten.
Ikke lett, men gleder meg til å pynte den til jul:-)


På julemassa i helga kjøpte jeg denne
Maria har forelsket seg helt i den men
 jeg får låne den innimellom :-)


 Et nytt par tøfler er ferdig.
Disse blir en julegave til en koselig hyttenabo.


Sammen med tøflene får hun også to
 hjertesåper som jeg og Maria har lagd.


Ha en fin dag alle sammen!!!

5 kommentarer:

  1. Heisan du. Så flott kjøkkenhylla ble. Tenker den blir fint pyntet til jul :) Og de tøflene så jo bare utrolig gode og varme ut.
    KLæmmer Susane

    SvarSlett
  2. Så mye fint dere lager, både tøflene og såpene er jo riktig skjønne. Og den ugla som koser seg i tallerkenhylla er jo bare skikkelig sjarmerende, et godt kjøp! *♥*

    SvarSlett
  3. Så fin hylla ble:) Flotte tøfler også:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin tallerkenhylle, en slik er jeg på jakt etter og ♥ Blir kos og pynte den til jul ja:))
    Nydelige tøfler! De ser så varme og gode ut:)
    Og Uglen til Randi er herlig ♥

    Nyt kvelden!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 37 års dagen, fin kjøkkenhylle og fine tøfler klem fra mamma

    SvarSlett