tirsdag 30. november 2010

Ny dørkrans

I går da jeg skulle henge opp kransen
jeg bruker å ha på døra til jul
 så  jeg at den var litt gått ut på dato.


Da er det kjekt å bo rett ved skogen.
Jeg gikk å plukket noen kvister og tok de
inn de fikk tine seg og ble bøyelige.


Etterpå ble kransen pyntet med fluesopper,
 lerkekongler, furukvister og en sløyfe.



Enkelt og greit:-)
Ble mye mer fornøyd ned denne
 enn den jeg hadde før.

Klem

Jeg har plassert min blogg i Namsosnorske bloggkart og
 registrert meg på Bloggurat

4 kommentarer:

  1. Med små enkle midler ble den jo kjempefin:)

    SvarSlett
  2. Så flott den ble. Veldig koselig på døren. Ønsker deg en flott 1.desember. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  3. Den ble kjempefin! :)
    Koselig med slik pynt på døra.

    SvarSlett
  4. Hei! På leting etter inspirasjon til å lage dørkrans fant jeg bloggen din :-)
    Lenker til deg på bloggen min også om det er ok? Så er det lettere å ta turen inn hit igjen!
    Har nettopp fått meg symaskin, så da kan det vel hende jeg finner inspirasjon der også på din blogg.

    SvarSlett