mandag 3. oktober 2011

Ny genser til Daniel


Endelig ferdig :-)
Det går jo ganske fort å strikke en genser
men den monteringa tar nesten like lang tid.
Jeg er litt nøye tror jeg.
Lomma tok jeg opp 4 ganger før jeg 
ble fornøyd og knappestolpene ble 
også tatt opp et par ganger.
Men det er så kjedelig å gå å irritere seg
over noe som ikke ble bra i ettertid.


Genseren valgte han ut selv fra 
det nyeste heftet til Sandnes
"Smart til barn".
Tror det var lomma frempå 
som gjorde den litt kul :-)


Den er strikket i Smart,
et godt og mykt ullgarn.
Synes fargene ble veldig fin til han! 


I kveld skal jeg begynne på en tunika 
til Maria som jeg lenge har gleda meg 
på å begynne med :-)

14 kommentarer:

  1. Nyyydelig genser til glunten !!

    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Så flott genser - den kledde han virkelig godt!
    Jeg er enig med deg, det er best å rydde opp i eventuelle feil der og da...ellers blir det bare irriterende!
    Flotte bilder også av en flott gutt ;-)
    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  3. Så lenge du blir ferdig så gjør det jo ingen ting at det tar litt tid :)
    Kjempefin genser!

    SvarSlett
  4. så flott genser! Den satt jo perfekt, og kledde han skikkelig godt :) ha en fin uke :)

    SvarSlett
  5. Kjekk gutt i en flott genser:)

    Klem Mona

    SvarSlett
  6. Kjempefin genser til ein flott gutt:))

    SvarSlett
  7. Den var kjempefin! Det er bare positivt å være nøye, og man vil irritere seg over det man bare "overså" i kampens hete :)

    SvarSlett
  8. Så tøff genser.
    Flink du er.
    Klem Tone

    SvarSlett
  9. Kjempefin genser!

    Smart er mitt absolutte favorittgarn til barn:-)

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  10. Genseren ble fin, og jeg er imponert over de fine bildene du tar! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  11. Skikkelig flott genser! Kos deg med tunikastrikk, alltid en fryd å begynne på noe man har gledet seg til!:)

    SvarSlett
  12. Så flott genser!
    Klem

    SvarSlett
  13. Nydelig genser og flott montering! Synes også det er en krevende del av å gjøre ferdig :)

    Flott blogg!

    Klem og fin dag videre :)

    SvarSlett
  14. kjempefin genser - så flink du er! :D

    SvarSlett