mandag 24. oktober 2011

Gaveposen ble fylt med....

....hjemmelagd musli.
En trenger vel ikke alltid å gi bort 
sjokolade og søtsaker;-)
Det blir spennende å se om det blir noe 
suksess å gi bort slike poser.


Jeg fikk denne oppskriften i helga 
og jeg synes den smaker mye bedre 
enn det man kjøper.
Tror den er litt sunnere også :-)
Den inneholder bl.a mandler, gresskarkjerner,
solsikkekjerner, fiberhavregryn, kokos,
linfrø, honning+++ 
(Jeg kan legge ut oppskriften om noen er interessert.)


Selv har jeg et norgesglass stående på
kjøkkenbenken.


Det ble vist noe tull med linken til
 malen på gaveposen i forrige innlegg.
Men prøver igjen.
Du finner den HER



10 kommentarer:

  1. Så kjempedeilig ut! Det blir sikkert den heldige som får den glad før. Legg gjerne ut oppskrift:) Klem Julie

    SvarSlett
  2. ja den så gooood ut. her går det mengder med ferdig kjøpt, kanskje burde prøve og lage selv?

    SvarSlett
  3. Så flott! Og lurt! Takk for at du deler.
    Bli gjerne med i mitt blogglotteri om du vil.
    Klem =)

    SvarSlett
  4. oi! Den så utrooolig god ut!! Vil gjerne ha oppskrift om du deler :o)

    SvarSlett
  5. Det ser aldeles nydelig ut!En knallfin gave å gi bort!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  6. Super gaveidè!! Helt enig med deg i at det er mye bedre å gi bort noe sunt. Oppskrifta: Ja, takk! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  7. Det såg veldig godt ut!! Lur gaveide, eg ga slik i julegave for nokre år sidan og det blei godt mottatt:))

    SvarSlett
  8. Mmm, det så godt ut! Hvorfor ikke ja og veldig kjekt når det er både hjemmelaget og klart til å spises - hele tiden! :) Supert - og flott innpakning også!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Cupcake-luen er strikket i Drops Merino Extra Fine på pinner 4mm. Kan kanskje anbefale å strikke med pinner 3,5mm før selve toppen av lua! ;)

    Ha en fin dag! :D

    SvarSlett
  9. nam den så god ut.
    Klem Tone

    SvarSlett
  10. Så koselig gavepose. Og som du sier, hvorfor skal den alltid inneholde godsaker? Legg gjerne ut oppskriften :)) Klemmer.

    SvarSlett