søndag 30. oktober 2011

Helgene går så fort.
Denne helga har vi bare vert hjemme
og faktisk så smått begynt med 
julerengjøring.
Godt å komme igang. 
Det er da nok som skal gjøres 
i ukene fremover.


Et julekort til er ferdig!
Dette med mitt nye Tilda-stempel.
Har et håp om at ungene kanskje sovner litt 
tidligere i kveld etter at vi stilte klokka :-)
Da skal det bli lagd flere julekort!


Ellers på hobbyfronten lages det endel julegaver 
som ikke blir vist på bloggen før etter jul ;-)

Ha en fin søndagskveld!

9 kommentarer:

  1. Så koselig det kortet var;)
    Jeg har en snuppe her som nettopp har begynt og scrappe, og Magnolia er favoritten ja;)

    Ha en fin søndag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Oi, for et nydelig julekort! Dette var helt etter min smak! :)

    SvarSlett
  3. Nydelig! Sikkert veldig lurt å starte opp litt tidlig med juleforberedelser
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Så deilig å endelig begynne med julesaker igjen. Flott kort! =)
    Klem ToneB

    SvarSlett
  5. Nydelig!
    Har så smått tenkt å begynne med julerengjøring her i huset også. Helgene er fullpakket frem til jul, så det er vel bare å smette litt imellom her og der.

    SvarSlett
  6. Så flott julekort,,god å være i gang..tiden før jul FLYR
    Jeg har bestilt masse fra panduro og kreativ hobby som snart dukker opp i posten,så skal jeg også lage julekort..

    Ha en flott uke

    klem fra Lill

    SvarSlett
  7. Så kjempefint julekort! Greit å begynne tidlig med juleforberedelser og heller kose seg med dem, enn å la det bli stress! Kos deg videre!

    SvarSlett
  8. Så flink du er med juleforberberedelser allerede. Kjempekoselig julekort og :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  9. Nyydelige julekort du lager altså! Blir så mye mer personlige med hjemmelagede syns jeg.

    Ønsker deg en finfin tur til Oslo i helga. Kooos deg kjempemasse!

    Klem

    SvarSlett