søndag 16. oktober 2011

Julekortproduksjon er igang

Jeg er nok nærmere jul i hodet mitt 
enn det er på kalenderen :-) 
Jeg tenker og planlegger. 
Men det er jo greit med alt som
er unnagjort :-)
Mange julegaver er innkjøpt og nå er det 
julekortene som står for tur.
Disse har ligget på pulten
et par dager og ble ferdig i dag tidlig.
Så nå er det bare 48 igjen!





Dette er siste dag i høstferien.
Det blir bare en rolig hjemme dag.
Ungene leker fint med venner og
vi voksne gjør klar hagen for vinteren.
Kanskje jeg får lagd et julekort 
til i ettermiddag :-)
Bildene til julekortene skal
 iallefall bestilles i kveld.

Ha en fin søndag!

2 kommentarer:

  1. Flott julekort! Så mange du skal lage, da. Nei, det er faktisk ikke lenge til jul på kalenderen heller. 69 dager, drøye to måneder, og kortene skal jo helst sendes et par uker før jul. Da må vi trekke fra 14= 55 dager. Synes du det er mye?
    Godt du er i gang! (Jeg og;)

    SvarSlett
  2. Huff, så tidlig ute du er da! Flaks at jeg fullførte en julegave i dag, altså:) men fine kort, det er sikkert! Jeg liker stilen din :)

    SvarSlett