torsdag 28. mai 2009

Magnus 7 år

Hipp, hurra! I dag fyller go`gutten vår 7 år!




Feiringen startet i går med vennene i gata, i dag kommer 14 stk fra klassen og i helga feirer vi med familien. Da har pappa også bursdag.


I dag ble han vekket med bursdagsang og gaver på senga og i pakkene var det bl.a bøker, sykebil med lyd fra Daniel og fotballklær fra mamma`n og pappa`n.


I dag slutter jubilanten tidlig på skolen og da må vi ordne til nytt selskap.


Vi gratulerer deg så mye med dagen og håper du får en super dag!!!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for kjempekoselig hilsen inne hos meg :o) artig å møte på flere trøndere :) Ja, duken mamma ordna til meg var jo bare nydelig.. utrolig gøy med uventede gaver :)

    Du er jo bare en kjempekreativ og flink scrapper da :) jeg driver også med scrapping.. men, blir så sjelden at jeg setter meg ned med det :) Venter bare på at kreativiteten skal blomstre! må nok muligens vente en stund :) hehe!
    jeg skal nå til å bake en kake til fredagskaffen på jobb nå :( hadde helt glemt det..

    kos deg masse i trondheim i helga :)Gratulerer så masse med gutten din som har bursdag i dag!!! nydelige barn du har :)

    følger deg jeg :)

    klem Lisa

    SvarSlett