mandag 11. mai 2009

Dagen i dag

I dag har Maria og Daniel hatt fridag fra barnehagen. Hadde tenkt å være mye ute i dag men med 4 grader og hagl var ikke det så fristende. Derfor ble det en tur i svømmehallen i stedet.

Daniel er for tiden veldig glad i å tegne. Det blir opptil flere fine tegninger pr dag og han imponerer stadig. Denne fine tegninga fikk jeg i dag, det er "mamma på ferie" kunne han fortelle:)




Etter at Magnus var hentet på skolen fant vi ut at vi skulle dra en tur på kjøpesenteret for å se etter russ. Det er nemlig veldig populært med russekort for tiden og jammen ble det en liten bunke i dag også:) Så når vi først var der måtte mamma`n en tur innom Kid. Har sett på flere blogger at noen har vært der å kjøpt så fine kurv-ting til en billig penge. Og jammen hadde de en del igjen, og det falt virkelig i smak.



Og dette fugleburet har jeg hatt SÅ lyst på lenge, og i dag var det nesten halv pris på det så da ble det med et sånn også.




Så i morra blir det nok en tur på Plantasjen for å kjøpe noen blomster til de nye krukkene og så er det bare å vente på finere vær så jeg kan sette det ut.
Planen er å pynte opp litt ved inngangspartiet. Har et lite bord med 2 stoler der som er svart som jeg har planer om å få hvitt. Så jeg må nok kjøpe meg hvit spraylakk også:) Får en kjøpt noen ekstra timer noen plass??? Det skulle jeg hatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar