fredag 8. mai 2009

Koselig "lapp" fra storebror

Magnus skriver mye lapper til oss for tiden. Det er koselig og jeg tar vare på dem alle sammen. Her er en som han skrev til Daniel for noen uker siden. Synes en er litt søt og ville prøve å bruke den i en LO. Bildet ble litt mørkt og dårlig.

Ellers har husmora tatt ferie her i huset:) I dag har jeg malt et strøk på et bord og dukkesenga til Maria og scrappet litt. Bare koseting:) Men nå må jeg vel gjøre noe fornuftig. Fredagspizzaen må lages og de to minste må hentes i barnehagen. Etter middag skal Magnus, Daniel og jeg på sirkus:) Det fortjener de virkelig etter denne tunge tiden vi har vært igjennom. De har vært så tålmodige og greie hele tiden.

God helg!!!

3 kommentarer:

  1. Hei der Randi og takk for sist ;0) Og ja, du må komme litt tidligere og ha bedre tid neste gang, jeg var på tur til fotballkamp p åSkatval og så på Kvislabakken etterpå...Er det rart man blir forkjøla!

    Så gøy gutta likte bokseutstyret, ha en fin helg der oppe i nord ;)og hils bamsen ;)))

    SvarSlett
  2. Ps. La meg til som følger og ble førstemann;)

    SvarSlett
  3. Næmmen så koselig...at du har fulgt bloggen min og har laget en blogg selv!!
    Ja Gunda er en herlig dame!! Min favoritt Gunda!!

    Mange herlige bilder. Så trist at dere har mistet en kjær farfar og pappa. Vi var sikker på at vår farfar skulle dø....men under over alle under så har han kommet seg og er flyttet hjem.
    Så skjønner dere veldig godt.

    Håper vi kan treffes en gang...rekner med at du ikke bor så veldig langt unna.

    Ha en flott helg

    SvarSlett