søndag 11. april 2010

Vår på trappa

Jeg tror ikke jeg har vært så tidlig ut
med å plante ut blomster før.
Selv om ikke all snøen har forsvunnet rundt huset
var det koselig å pynte en litt krok på trappa.
I påska hjalp vi farmora til min mann
med å tømme garasjen.
Hun skulle kaste en del som jeg går å kikker
etter i bruktbutikker og derfor tok jeg det med hjem,
bl.a disse sink vaskefatene og vaskebrettene.
Melkespannene har jeg fått av henne før.

Den svart røra fra takrenna tok seg ikke særlig
bra ut på bildet, men, men...den er no der.


De få krokusene vi har blomstrer for fult.

Det er vår for ungene også.
Deilig å slippe tunge dresser.
De kom på at de fikk telt av farmor i fjor
og de MÅTTE opp.
De lekte lenge og hadde riktig så gøy :o)



Da er vi klar for en ny uke., full av energi :o)

Håper på mange dager med like fint vær som i dag!



2 kommentarer:

  1. Så koslig med blomster, og veldig fine melkespann! Jeg har et stort jeg har arvet etter mormor :o)
    I dag skal jeg til legen med minstemann, vont i ørene og en stygg hoste... vi har knapt sovet i natt... :o(
    Men det ordner seg nok!

    Kos dere i solen! :O)

    SvarSlett
  2. Så flott det ble :-) Koselig med sånne gamle ting. Heldig du so har noen å få de av.

    Ha en flott dag!

    SvarSlett