tirsdag 27. april 2010

Konformasjonskort

Legger ut et par bilder av komfirmasjonskortene
jeg har lagd.
Har litt lite inspirasjon i dag for det er
mange andre tanker som tar plass i hodet.









Min svigerinne har gått over terminen og
jeg venter spent på å bli tante for andre gang.
Gleder meg til det.

 Men ikke alt er like hyggelig.
For et par dager siden ble min tante
alvorlig syk og ligger nå på sykehuset.
Legene kan ikke gjøre noe mer for henne nå.
Så når telefonen ringer er det spennende
både på godt og vondt.

Klem!
(kommer nok sterkere tilbake)

7 kommentarer:

  1. Uansett taker om positive eller negative overraskelser,så har du laget flott kort til konfirmanten!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. Hei og hopp.
    Så koselig at du skal bli tante da. Og så trist med tanten din. Fikk en trist telefon i går jeg også.

    Energi ja hmmm ikke hver dag den er på topp her heller, men nå har jeg valgt å leve av møbeltapetseringa og da MÅ jeg holde på med det. Når jeg blir lei prøver jeg å sy litt får å få litt avveksling. I dag kjenner jeg at noe brygger i kroppen og det har jeg simpelt ikke tid til. Våren kan være litt skummel når det er kald trekk i skyggen og varmt i solen. Blir pledd og varm te i kveld, så blir jeg vel bra igjen.

    Energien din kommer helt sikkert tilbake!!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Så fint kort! Virkelig flotte.
    Koselig å bli tante, men selvfølgelig kjedelig dette med tanten din. Håper alt ordner seg.

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  4. Nydelige kort du har laget. Koselig å gi bort slike som man har lagt litt jobb i :)
    Ha en fin dag.
    Sissel

    SvarSlett
  5. Hei! flotte kort du har laget, artig å få hjemmelagede kort for konfirmantene ☺
    Livets gleder og sorger går hånd i hånd; det er det som er LIVET.

    Ønsker deg alt godt, hilsen fru Strøm

    SvarSlett
  6. HEIHEI!

    Så utrolig mye fint du lager, både av papir og garn;-)
    Likte sjalet med englemaskene veldig godt, så sart! Og muffinsene var supersøte, spørs om ikke mamma´n min må hekle noen sånne til snuppa.. da jeg aldeles ikke kan hekle selv! ;-)

    Legger meg til som følger her jeg!

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Hei, skjønner du har mange tanker nå. Håper telefonen som ringer briinger med seg et godt budskap. Flott konfirmasjonskort! Klemmer fra Elin

    SvarSlett