søndag 18. april 2010

Syden-veska klar

Denne helga har jeg være lite kreativ.
Har ligget mest på sofaen med tett
nese, hoste og hodepine.
Disse bildene har ligget klar på PC`n for
blogging en stund.
Etter å blitt inspirert av Hilde i bloggen englemor
heklet jeg denne vesken for en stund siden.
Til sommeren skal vi til Tyrkia og jeg så for meg
denne som en fin sydenveske.
Jeg ble veldig fornøyd med resultatet og gleder
meg til å begynne å bruke den.
Oppskriften er fra Garnstudio sine sider.

Opprinnelig skulle det være et hvitt silkebånd
rundt kanten på veska men jeg synes
en heklet blomst ble like fint :o)
Den skal fores med hvitt lin-stoff etterhvert.


Da er det snart bare å legge seg og håpe på at
formen
tar seg betraktelig opp i løpet av et par dager.

Klem!

9 kommentarer:

  1. Wow - den var kjempefin! Passer godt på sydentur den veska der ja ☺ Håper formen din blir bedre snart. Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  2. Åh for en herlig veske!!! Også så fint heklet!! Ja da skjønner jeg at du er fornøyd!

    SvarSlett
  3. Wow så nydelig veska ble Randi - virkelig lekker i grått med den hvite blomsten på♥
    Høres deilig ut med sydentur da!!!
    Masse god bedring til deg nå♥

    Klem♥Hilde

    SvarSlett
  4. Denne ble fin! :o)
    Riktig god bedring,
    klem :o)

    SvarSlett
  5. For ei nydelige veske, og det kommer fra ei som er veskegaaaal ;)) digg å ha en herlig syndentur å se frem til . . .

    Håper formen din er stigende,sååå kjedelig med sykdom.. Her er snuppa mi syk så vi skal stulle hjemme idag, mens lillebror er i bhg. .

    Ønsker deg ei riktig fin uke !!! (forhåpentligvis uten så veldig mye mere snø)

    Go bedring klem fra Maren

    SvarSlett
  6. Kjempeflott veske, veldig romantisk synes jeg :) Ønsker deg riktig god bedring! Trøsteklem fra Elin

    SvarSlett
  7. For en lekker veske :) Du får en award av meg for din kjempe fine og innspirerende blogg. Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  8. Denne veska var skikkelig søt!! :) Tipper den vil gjøre nytte for seg også etterhvert :)

    SvarSlett