lørdag 17. april 2010

Lage sin egen pizza

Fredag er alltid pizza-dag her i huset.
I går fikk ungene lage sin egen.
Jeg hadde paprika, løk, skinke, bacon, kjøttdeig,
mais og tomatsaus og ost i skåler og så fikk
de hver sin lille pizzadeig.
Så kunne de ha på akkurat det de ville.
Det som de ikke liker når jeg lager pizza
som løk og paprika, var plutselig veldig godt allikevel :o)

Det ble stor suksess!!
Ungene her i huset har aldri spist så mye pizza
som i går,og det var klar beskjed om at sånn
skulle vi gjøre hver fredag :o)

Lørdagsklem fra meg!

4 kommentarer:

  1. Kjempegod idè.
    Det hadde nok snuppa mi likt også, for det er en god del ho IKKE liker.
    Ha en flott lørdag videre.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Herlig måte å gjøre det på :) vi lager alltid stor pizza sammen jeg og storesnuppa så kan hun få ett eget hjørne hvor hun bestemmer fyllet, og det er merkelig det der at hun ikke husker fra gang til gang hva det er hun ikke liker ;) søte er de da!

    Ha en fin helg videre :) håper formen er bedre :)

    klem

    SvarSlett
  3. Ja, egenkomponert pizza er alltid en suksess her i huset også...*smiler*...
    Forsatt gos helg,
    klem :o)

    SvarSlett
  4. Så moro, tenker det var stas, ja! En god ide!
    Håper formen din er oppadgående!
    Det er skikkelig blogge-tørke hos meg fortida, har ikke tid til å tenke på det nå. Vi har mye på programmet fremover. Men jeg håper da at det tar seg opp igjen!
    Ha en fin uke!
    Klem fra Ellen!

    SvarSlett