mandag 1. juni 2009

Tilbake etter en flott pinsehelg

I pinsa har vi vært på hytta til mamma og pappa, vårt lille paradis! Det er kjempefint der, særlig når det er fint vær, og de har det vært i hele helga.


På lørdag morgen fikk jeg og min kjære barnepass og dro en tur til Trondheim. Jeg fikk endelig til å dra på den nye Stoff og stil butikken på Heimdal, og for et eldorado!! Kjøpte stoff til to kjoler til Maria, en veske til meg og så skal jeg sy en pose til å samle lego i. Håper jeg snart kan vise noen ferdige produkter i bloggen min:)

Kunne gjort veldig mye mens vi var på bytur, men måtte tilbake på hytta å nyte det fine været og forberede bursdagselskap til Magnus og pappa`n. Lørdag var pappa`n sin ordentlige bursdag men slo sammen til et voksenselskap.




Her er hytta.




Pappa og Maria koser seg i sola.



Farmor kom på lørdag for å feire bursdag sammen oss. Hun hadde med seg telt i sommergaver til ungene. De fikk et hver og gjett om det var stas. De har vært i bruk i hele helga.


Daniel og farmor sjekker badetemperaturen. Tror ikke det var så veldig varmt, men Daniel duppet vel så vidt rumpa nedi.


Vi har grillet og spist mye god mat i hele helga.


Daniel har ønsket seg tromme lenge, og endelig fikk han det. Mormor og morfar hadde kjøpt det til han og han har jammen trommet i helga.


Maria fikk prinsessekopper og lager her flittig mat til dukken sin.


Her legger Daniel og morfar skumle planer tror jeg:)



Magnus og morfar var på sjøen og prøvde fiskelykken og de kom i land med en liten fisk. Hadde den vært litt større kunne det blitt en nydelig middag.



Her er Magnus med de flotte klærne han fikk i bursdagsgave. Han fikk også treningsdress, bøker, lego, sparkesykkel og penger. En heldig 7-åring!
Nå blir det sen middag, indrefilet fylt med smøreost, slottspoteter, skysaus og brokkoli. Og jeg tror det må bli rødvin til. Dette er favorittmaten til min mann.

Ha en fin kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar