søndag 21. juni 2009

I dag fikk vi sove LENGE! Og det var godt ettersom at vi var på fest i går kveld.
Utrolig bra fest, Gitarkammeratene, utefest,oppholdsvær og masse kjentfolk.

Og når jeg kom opp i dag hadde mamma og Amo(ungene kaller oldemor det) vasket alle vinduene i hele huset, inne og ute. Da ble jeg glad for det er noe som skulle ha vært gjort lenge men ikke blitt prioritert.

Så måtte vi spise bursdagkake med Maria og så åpnet hun noen gaver selv om bursdagen egentlig ikke er før onsdag. Hun fikk bl.a en veske, toalettmappe med strikker, spenner , speil osv i, bikini, håndkle. Av mormor og morfar fikk hun paraply og to teskjeer i prinsesse-sølv som hun samler på og av Amo fikk hun denne flotte Trønderbunaden.

Tenk, nå har vi lik bunad.
Bunaden er sydd slik at hun kan begynne å bruke den nå og syes ut til 6-års str.
Skjørtet er litt stort men Amo skal ordne et skjørt som er mindre og som kan brukes nå.




Disse rosa Peonene ble kjøpt i anledning Marias bursdag.
Utrolig flotte blomster.




I ettermiddag gikk vi oss en tur i skogen og lette etter rumpetroll, og det fant vi.
Ungene syntes det var kjempegøy og de ble nøye studert.
Vi må nok tilbake til dammen og følge med utviklingen.



I skogen var det også mye fine blomster nå.
Neste gang vi går tur må vi ta med oss blomsterbok og finne ut hva alle heter.

Jeg fikk pakken med det jeg bestilte fra Bikuben på lørdag så egentlig har jeg veldig lyst til å scrappe litt nå men jeg tror det må bli tidlig kveld isteden. Det er slitsomt å være oppe om natta:)

Go natt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar