mandag 27. desember 2010

Marius pannebånd



 Jeg var så heldig å få denne flotte boka i
julegave av ei snill venninne.
Utrolig mye fin, tradisjonell norsk strikk i den og
ekstra moro er det at det en samboeren til
venninna mi som er grafisk designer i boka.


Fra boka har jeg strikket et Mariuspannebånd
i sort, grått og hvitt.


  Det er bredt og sitter godt rundt ørene.
Har brukt Mor Aase superwash.
Vet ikke om jeg skal ha det selv eller
om det blir en gave ennå.


Fortsatt leeeenge igjen av juleferien:-)
Herlig!!!

8 kommentarer:

  1. Nydelig strikket pannebånd! Er så glad i disse tradisjonsrike mønstrene selv...(Har lyst til å strikke meg kortermet Marius jakke og teller på knappene..)Koselig julegave å få ;-) Ha en fortsatt god jul!

    SvarSlett
  2. Så flott julegave - og veldig fint pannebånd :)!

    Kos deg resten av juleferien - enig med deg i at disse romjulsdagene er så koselige!

    SvarSlett
  3. Det var veldig fint! Jeg tror jeg kommer til å strikke en marius-genser til meg selv snart. Det er en modell som er litt tettsittende. Veldig fin. Men det er den tida, da.... Jeg får se. Flott teppe du fikk, og glimrende kommentar fra Magnus da!
    Nyt ferien fortsatt! Klem

    SvarSlett
  4. den boka hi æ å:)my fint:) løkke me jula:)

    SvarSlett
  5. Hei :O)
    Dette var kjempe fint!
    Fin gave du fikk.
    Nå er jeg tilbake i bloggland etter en lang og ufrivillig bloggpause, pga manglende netttilgang i ny leilighet.

    Håper du har en fin jul,
    klem :O)

    SvarSlett
  6. Et flott pannebånd! En bok jeg ønsker meg...
    Lapeteppet under ser nydeligt ut.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  7. Det var fint! Elsker Mariusmønsteret :)

    SvarSlett
  8. Herlig. Det blir så tykt og tett med slikt mønster. Elsker slike mønster. Lurer på om jeg skal kjøpe den julekulestrkkeboken til de gutta. Husker ikke navnet. Strikkekuler med elg osv. morsomt
    Toppers kveld videre. Godt med fri og liv og røre i huset.
    klem

    SvarSlett