søndag 26. desember 2010

Nytt lappeteppe

Her i huset nyter vi rolige mellomjulsdager.
Mye god mat, avslapping og lek.
Mamma og pappa kom på julaften og dro i dag.
Julekvelden var vellykket.
Nissen kom, og det var ikke morfar som
ungene var HELT sikker på:-)
Alle ble fornøyd med gavene.
Ungene fikk det meste av det de ønsket seg.

En av de julegavene jeg ble mest glad for
i år er dette lappeteppet som min
mormor på 81 år har strikket til meg. 
63 lapper i forskjellig mønste, kjempefint 
strikket og sydd sammen. 
Hun er utrolig flink. 


Teppet er stort nok til at jeg og ungene kan sitte
 under det og kose oss i sofakroken med en god bok:-)
Dette kommer til å bli MYE brukt!!

( Magnus sin første kommentar når han så det var:
Åååå så fint! Synes jeg ser for meg at du sitter i sofaen
med det teppet på deg og pc`n i fanget når jeg
kommer hjem fra skolen :-)


I januar og februar stå bursdagene i kø og
 produksjon av gaver er allerede igang.
Så i morgen skal jeg vise noe selvlaget igjen.

Fortsatt god jul.

4 kommentarer:

  1. For et nydelig pledd - du er virkelig heldig som har ei så flink og sprek mormor♥

    Gleder meg til å se hva du har tryllet frem med dine kreative hender :-)

    Kos dere videre i romjula!
    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Så deilig med rolige romjuls dager. Nydelig teppe du har fått. Ønsker dere fortsatt herlige juledager. Kos dere videre. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  3. Flott teppe du har fått. Så vil jeg takke for mønstret på sitteunderlaget Hello Kitty. Laget slike i julegave til fem jenter,noe som ble stor suksess.Skulle lage sju,men tida strakk ikke til ,så mine to barnebarn får sine i nyttårsgave.Vet det blir like stor begeistring der og.Ønsker deg en fortsatt fin romjul. Hilsen Irene.

    SvarSlett
  4. Hei!
    -så utrolig flot lappeteppe, minner meg om minn bestemor som også lager lappetepper, hun er snart 96, så det dabber litt av nå :-)
    . liker bloggen din så jeg titter innom seinere også, fortsatt god jul!

    Jorunn

    SvarSlett