fredag 17. februar 2012

Vinterferiekule :-)

I dag starter vi med vinterferie.
Daniel kan ikke helt fatte at
han har 9 dager fri :-)
I den anledning strikket jeg en
 vinterferiekule :-)
Vår vinterferie blir nok preget
av skigåing/kjøring.
Også denne fra den siste boka
til Arne og Carlos.


Jeg henger veldig etter med å svare på
alle de koselige kommentarene jeg har fått
i det siste.
Jeg har lest og kost meg med hver og en
og vært innom bloggene deres.
Men i en hektisk hverdag blir det lite
med kommentarer.

Det er litt morro å lese at det er flere
som har det som meg ang. Arne og Carlos.
Jeg brukte lang tid på å klare å like det
de lager.
Men så strikket jeg julekuler i nøytrale farger
og dermed var det gjort :-)
Nå synes jeg faktisk det de lager er ganske kult.
Og så er det veldig gøy å strikke :-)
Påskeeggene og kulene
synes jeg bare er fint med masse farger på.
Nå som en går å venter på våren
er det herlig med litt farger i huset!

Da tar jeg og bloggen vinterferie:-)

God helg og god vinterferie
til de som har det!

4 kommentarer:

  1. Her var det mye fint. Takk for titten. :)

    SvarSlett
  2. Så flott kulen ble!
    kos dere i ferien!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin den ble. Har det likedan med A&C jeg også.
    God ferie.
    Klem Tone

    SvarSlett