mandag 13. februar 2012

Arne og Carlos` påskehare

På fredag fant jeg den nye boka til Arne og Carlos
Påske hele året.
Der var det mye fin påskepynt
og ikke minst disse påskeharene :-)


Daniel fikk velge farger pågenseren til 
denne og det favorittfargen hans
GUL
og det passer jo fint til påske :-)


Synes den er så "kul" i fasongen!
De lange tynne bena og de store føttene:-))
Det blir nok en liten familie av disse
til påske.
Gøy å strikke var det også.


Ha en fin kveld,
jeg skal legge opp til en ny kanin :-)



7 kommentarer:

  1. Så fin!!! Irriterer meg litt alle disse bøkene til dissa kara;for da må jeg jo bare ha de. så søt påskepynt da med en litwn harefamilie;) gleder meg til å se de neste som kommer fra deg;)

    SvarSlett
  2. Herlig påskehare og genser!
    Den var helskjønn!

    KLem

    SvarSlett
  3. Så fin kar dette var:o)

    jeg har familie i Namsos kanskje du kjener de?
    Almvik....

    SvarSlett