søndag 22. januar 2012

Luer

Andre forsøk på lue til Maria ble bedre.
Sydde denne litt "baggy".
Her holder hun på å spikke pølsepinne på 
dagens søndagstur :-)


Her er et ( litt dårlig) bilde av helgas lueproduksjon.
Morsomt å sy luer igjen :-)
De skal blir med til Trondheim i morgen for 
ei venninne har bestilt noen av de.


Ja, jeg og Maria tar oss en liten uke i Trondheim.
Der skal vi treffe venner, familie, shoppe, kose og
så skal jeg ha 5 behandlinger hos kiropraktor.
Håper han klarer å få god ryggrn min som
 ikke har vært god de siste 5 mnd.

Ønsker alle en fin uke.
Kanskje kommer det et lite blogginnlegg fra Trondheim


8 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fine luer du syr! Lykke til i Trondheim og ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Fine luer, god tur, og god bedring med ryggen! :O)

    SvarSlett
  3. Du er så flink med luene :-)

    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  4. God tur til Trondheim. Kos deg og så får vi håpe at behandlingen hjelper.
    Kjempe flotte luer.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Der klarte jeg endelig å komme inn på siden din...via chrome...
    Flotte luer!Håper kiropraktor får orden på ryggen din! Ha en god uke!

    SvarSlett
  6. Flotte luer du lager! Kreativ og dyktig dame, kan det meste :D Syns one layer-kortene dine var kjempeflotte også. Skjønner hva du mener med at det kan se enkelt ut, men "forarbeidet" og all ut-pønskingen tar jo tid også, thi-hi! Ofte halve arbeidet det!

    Ha en fin tur og lykke til med behandlinger!
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  7. Kjempefine! :-)

    Vil gjerne tipse deg om Barneloppis.no vårt nye gratis marked for kjøp og salg av brukt og håndlaget til barn. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tipset! Det skal jeg kikke på :-)

      Slett