søndag 8. januar 2012

Har jo vist endel av julekortene på bloggen før jul......


.....men her viser jeg årets julekortbilde også :-)


Det ble tatt i Dyreparken i Kristiansand i sommer 
da ungene insisterte at hele familien skulle ta en 
tur i tømmerrenna sammen.
Dette står jeg mer enn gjerne over men når ungene 
hadde SÅ lyst kan ikke mamman være pyse heller.
Mannen sin kommentar når han så bildet var 
"Du trengte jo ikke å gjøre deg til da"
Men vær sikker.....det er et helt naturlig uttrykk.
Dette er det værste jeg er med på.
Kjenner redselen bare jeg ser bildet.

Ny uke, nye muligheter!
Ønsker alle som titter innom en fin uke

3 kommentarer:

  1. Et aldeles fantastisk bilde!! Må være det beste julekortbilde noensinne!!!

    SvarSlett
  2. Herlig. Tror jeg så akkurat likedan ut da jeg var der.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. så morsomt bilde!
    Klem

    SvarSlett