lørdag 21. november 2009

Klart til advent

I år blir det litt annerledes pyntet til jul her i huset.
Fra at alt skulle være rød, gull og masse nisser vil
jeg heller nå ha mye hvitt, sølv og engler.
Men innslag av rødt blir det nok og en og
annen nisse kommer nok frem:-)
Min gamle svarte smijern-adventlystake
får nok pause noen år :-)
Disse tallene fikk jeg av mamma og pappa
i bursdagsgave(som ble feiret på forskudd).
Midt i blinken!
Jeg kjøpte meg et zinkbrett i dag og pyntet
det med mose og kongler.
Lysestaken i bakgrunnen og denne nydelige
spilledåsen fikk jeg også.
Den spiller nydelig "Bjelleklang".
Den har fått hedersplassen i stua, en plass hvor ingen barnehender rekker opp:-)

7 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ Den spilledåsen var nydelig!!!Vet du hvor den er kjøpt,Bare må ha!!!!
    God helg!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  2. Hvor har du kjøpt zinkbrettet?

    SvarSlett
  3. Hei anonym.

    Zinkbrettet har jeg kjøpt hos Fridas flora i Namsos.

    SvarSlett
  4. Så fin den spilledåsen var:) vi er også vant med rød jul og mange nisser men lurer på om det ikke blir en del innslag av hvitt i år:)
    kransen i innlegget under var kjempefin:)
    ønsker deg en strålende kveld:)
    klem

    SvarSlett
  5. Nydelige gaver du har fått! Jeg kjøpte meg slike tall i fjor, og de kommer fram i år også :-) Det er mye hvit jul, sølv og engler hos meg også. Men det blir røde julegardiner og nisser også. Vi har ny stue med nye møbler, og jeg gleder meg til å pynte til jul. Alt må få ny plass :-)
    Takk for mye inspirasjon inne hos deg!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Så utrolig flotte gaver, Randi :) kan si akkurat det samme om pyntingen her i gården! Mye av pynten kommer til å bli bytta ut :) men, det er bare deilig med forandring!

    adventsstaken ble kjempefin! FLink er du :)

    på ønskelista mi står en slik spilledås - den er nydelig!!!

    kos deg videre i helga!

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  7. Adventsstaken din ble kjempe fin!! :o)

    SvarSlett