onsdag 4. november 2009

Julegavelapper

Jeg har så smått begynt å forberede julegavene
og i går lagde jeg noen til og fra lapper.
Denne taggen har ligget i kaffevann
og fått litt brunfarge.
Stemplet med den søte nissejenta har jeg
kjøpt på Panduro.
Jeg har brukt glitterlim på det hvite på
kjolen hennes.
Her har jeg brukt en tagg og litt restepapir.

Denne ble litt søt synes jeg.
Dette er et mini-dorullkort.
Jeg har delt en dorull i to og
klippet til en tag i passe størrelse.
Jeg har tatt hull i dorullen også så både
dorullen og taggen kan festes i gavebåndet.
Ha en fin dag!
Her i Namsos blåser vi nesten bort i dag.

5 kommentarer:

  1. Kjempe fine!!
    Jeg tenkte jeg skulle lage et mini album med doruller og Bind it all maskinen, har ikke gjort det før, så vi får se hvordan det blir.
    Dorullene ligger nå i press! :o)
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Disse var nydelige! Du deilig å være tidlig ute med julegavene :-)

    SvarSlett
  3. De var kjempefine! flinkis;) Like spessielt godt det med nissejenta:) hadde blitt kjempeglad for en slik pakke:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Koselige til og fra lapper du har laget:)

    SvarSlett