søndag 25. oktober 2009

Vennekort

Gutta var opptatt med å leke med kompiser og
Maria var oppe 05.15 i dag
så hun måtte ha en formiddagsdupp.
Da benyttet jeg anledningen til å lage et kort.
Jeg malte noen stempeltrykk for noen kvelder siden
som bare venter på å bli montert på et kort:)
Stempeltrykket med denne søte jenta har jeg fått av
svigerinna mi så jeg vet ikke hvor det kommer fra.
Teksten er fra Norsk stempelblad.
Det brune arket med hjerter er fra Panduro.
Jeg liker godt rosa og brunt sammen for tiden.

Ha
en fin søndag!!

4 kommentarer:

  1. Kjempefint kort du har laget. Jeg skulle ønske jeg kunne lage slike kort, men har desverre ikke fantasi til det:( Tusen takk for alle de godt ideene til adventskalenderen, det var jo kjempelurt med noen "gjøre sammen" gaver:) Jeg har forresten sendt deg en utfordring (den ligger på bloggen min)som jeg håper du vil ta deg tid til:) ha en super kveld

    SvarSlett
  2. Det var et kjempefint kort! Nydelig!
    Hjertene var også flotte.
    Håper det går bra med handa til Maria. Det var jo kjedelig at hun skulle brenne seg.
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  3. Du er jo blitt kjempeflink :) - kortet ble nydelig!
    ha en super dag, Randi :)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  4. Veldig fint kort du har laget! Brunt og rose passer så bra sammen.
    Ha en fin mandag,
    Fredrikke :o)

    SvarSlett