tirsdag 27. oktober 2009

Flere hjerter

Jeg har helt dilla på hjerter for tilden.
I dag sydde jeg 3 forskjellig.
Det ene er et hvitt linhjerte med blonder.
Det er ganske lite, ca 12x5 cm.
Jeg fant et bilde av disse søtr englene på nettet.
Printet det ut på overføringspapir og
strøk det på dette linhjertet.
Det har fått plass på speilet i gangen.

Dette er et hjerte som Maria skal ha på rommet sitt.
Det er et rosa Tilda-stoff(fargen kommer ikke så godt fram på bildet).
Bildet er printet på overføringspapir.
Krona (fra Panduro) var egentlig gull men fikk litt sølvspray på seg.

I dag har jeg begynt å male to tallerkenhyller.
En til Marias rom og en til kjøkkenet.
Gleder meg til de er ferdig og får dem på veggen.

2 kommentarer:

  1. For noen nydelige hjerter !!!
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Kjempefine hjerter!
    Jeg har også sydd flere hjerter i dag;)

    SvarSlett