mandag 3. august 2009

Stilig type...

I kveld har jeg malt en del stempeltrykk og fikk lagd kort med ett av de.
Var til en kollega i dag og lånte noen av hennes stempler.
Dette stemplet er fra Penny black.
Jeg manglet passende blått papir så jeg malte med
blå akrylmaling. Litt glimmermist har jeg også brukt.
Nå er det natta her i huset.
Natt til i dag hadde Maria tenkt seg opp kl 03.00.
Hun sovna vel litt etter det men kl 05.00 var hun helt klar for å starte dagen.
Det var pappa`n som var oppe i dag så jeg må å vel forberede meg på å ta min tur om det blir sånn i natt også.
God natt!!!

2 kommentarer:

  1. Takk for kjempekoselig hilsen! Det var artig å høre at du likte lakseretten :o) den er jo bare herlig!

    Så flink du er blitt med malinga! Imponert jeg :O)

    Hehe :) sånn er det med disse små.. vi sliter så med legging for tida. Eller har gjort det nesten i hele sommer - nekter å legge seg og er lys våken! dette til tross for at han ikke sover dupp og er oppe i rett tid om morran! Håper det blir bedre nå når vi er kommet inn i bhg.rutiner :) startet opp i dag og det gikk supert!!

    kos deg i dag!

    klem :)

    SvarSlett