onsdag 19. august 2009

Hello Kitty forkle

I sommer har Maria fått helt dilla på Hello Kitty.
Hun ser om det er en Kitty på mils avstand og roper full av begeistring..TITTI!!!
Denne søte katten finnes jo på ALT og noe har Maria fått som klær,
hårspenner og drikkeflaske.
Men så fikk jeg endelig tak i Hello Kitty stoff, noe jeg har lett etter lenge,
så nå kan jeg sy Kitty-saker selv.
I kveld ble det et forkle, så i morra etter barnehagen må vi vel bake boller sik at hun kan få tatt det i bruk:o)
Ikke så rart at hun synes denne katten er søt da:o)




I dag ble det bare 2 1/2 time søvn etter nattevakt
så nå skal jeg legge meg.

God natt!!!

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint, hun kommer til å bli super fornøyd! :o)
    Sov godt!!
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. søtt ja :) i dag er adrian 3 år :) hurra!!! så jeg skal ha bakedag i dag :) jeg er så dårlig på slikt når jeg Må.. men, d går nok bra :)

    SvarSlett