tirsdag 13. mars 2012

7 års dag

I dag fyller verdens beste Daniel 7 år!
Vi har feiret hele dagen.
06.45 startet vi med å åpne pakker på senga.
Frokosten var nystekte vafler :-)
Mens ungene var på skole og barnehage
ble huset klargjort til barneselskap.
Bursdagsbarnet ville ha Svampebob-kake.
Grudde meg litt til å begynne med den
men når jeg først var i gang gikk det greit.
Jubilanten ble iallefall fornøyd :-)


Jeg bakte en sjokoladekake og hadde på 
sjokoladeglasur som vanlig. 
Det hvite er marsipan og det gule og sorte er 
fondant fra Panduro. 
Den var veldig enkel å bruke.


En annen ting som slo an var denne is-desserten.
Tress is, marengs, nonstop og sjokoladesaus.
Ellers hadde vi også pizzasnurrer, gele og muffins.

Jeg har lagt en sliten og fornøyd bursdagsgutt.
Han har fått alt han har ønsket seg,
masse penger, Trach pack, lego, klær og mye mer.

Nå skal jeg finne sofakroken og strikketøyet :-)

6 kommentarer:

  1. Så flink du er til å bake! Kanontøff kake

    SvarSlett
  2. Wow!! Den kaka tok kaka! :D Råflott! grattis med bursdagsbarn :)

    SvarSlett
  3. Virkelig tøff kake. Desserten så også herlig ut.
    Kos deg med strikkingen.
    Gratulerer med bursdagsbarnet.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Gratulerer!
    Så morsom kake du har laget :O)

    SvarSlett
  5. Hei
    For en kreativitet, og flott blogg:-)
    Jeg kom tilfeldigvis innom her, og da jeg så dere hadde bursdagsfeiring i dag, (7 år, hurra!!! ) Måtte jeg se videre - for vi har 6 års feiring i morgen :-)
    La meg til som følger jeg, og gleder meg til å se videre :-)
    Ha en flott kveld!
    Nina

    SvarSlett
  6. Det tar på med bursdager he he. Gratulerer så mye til gutten, og for en kul kake! Flink du er :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett