onsdag 2. februar 2011

Bursdagskort

I dag har pappa`n min bursdag.

Gratulerer med dagen pappa:-)

Vi skal feire dagen i morra og
 bursdagskort måtte derfor lages :-)


 Både ark og stempel er fra Panduro.
Synes de har fått utrolig mange fine ark nå.


Mange bruker knapper i scrapping og kortlaging.
Det synes jeg er veldig fint, når andre bruker det,
 men får det ikke helt til som jeg vil ha det selv.
Prøvde nå også men er ikke helt sikker
på om jeg er fornøyd.
Må ha kortet liggende fremme i dag og se
om jeg venner meg på det.

 Baksiden

Nå er det på tide med dagens innsats i huset.
Er "alenemamma" i 3 dagen nå så derfor er det best
å få gjort mest mulig før ungene kommer hjem.

Ha en fin onsdag alle sammen!

9 kommentarer:

  1. Kjempefint kort til far:) Jeg synes det er fint å blande materiealer, og bruke bl.a. knapper.

    SvarSlett
  2. Veldig søtt kort med den herremannen som nesten kunne vært en liten gutt, men som også kan være en eldre kar::)) Det ble pent med knappene dine sammen med sirklene så det bør du slå deg til ro med:) Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. Et fint bursdagskort til pappa! Av og til trenger man litt tid til å bli fortrolig med kortene. Jeg har det på samme måte med stempel jeg, dine er så flotte med stempel, men jeg får det ikke helt til selv. Jeg synes knappene gjorde seg på kortet ditt. I det siste har jeg pyntet knappene med glitterlim, en fin effekt det også:)

    SvarSlett
  4. Heia. Så koselig kort. Jeg var i Trondheim i går og selvfølgelig innom Panduro. Nesten så jeg ville begynne med slik kort og scrapping. For det var så mye fint og morsomt, Men fy så dyr hobby da.
    God bursdag til far.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  5. Tøft kort! Knappene er supre de!

    SvarSlett
  6. Likte spesielt god stempelet med karen, pyntet utenpå og svart hvitt inni. Fint når detaljer går igjen både utenpå og inni. Ja, knapper på kortene er fint! Og ditt ble også fint med dette!

    SvarSlett
  7. Hei! Takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg har brukt Lucca merino til leggvarmerne. Veldig deilig å strikke med. Kjøpte det fra Mer Garn for over ett år siden, skulle gjerne kjøpt mer, men de har sluttet å føre det.
    Ha en fortsatt fin uke!

    Hilde

    SvarSlett
  8. Godmorgen Randi

    Sikken en fin blog du har, hvor er du dygtig til papirarbejde og tillykke med din far.

    Stine:)

    SvarSlett
  9. Så flott det ble!
    Og alle de gave-eskene du har laget under her er bare så søte :) Dette kan du!

    Ha en flott helg,
    klem

    SvarSlett