tirsdag 5. oktober 2010

Høst

I dag har vi hatt nok en flott høstdag.
Hele 16.5 grader på dagen i dag.
Jeg, Maria og Daniel smurte matpakker, kokte
kakao og dro til museet for lek og lunch.

Barnehagen bruker ofte å dra hit og ungene hadde
 det travelt med å vise alt de bruker å gjøre.

 Her lekes "De 3 bukkene bruse".

Gøy å løpe ned lovebrua, som er fra 1790-tallet :-)

Mye skulle utforskes.
Her studeres frøene på bjørka og konklusjonen
ble at de likner på stjerner :-)

Denne gutten elsker å være på tur.

 Dette huset er fra 1800-tallet

I kveld skulle Magnus på bursdag og Maria
og Daniel syntes det var urettferdig at han
skulle få kake og ikke de.
Vi hadde ennå en del epler igjen etter at vi var
 på hytta forrige helg og det ble foreslått å bake eplekake.
Jeg Googlet "eplefristelser" og fant DENNE oppskriften.
Med litt is var dette virkelig snadder og
vi koooosa oss til barne-TV.

Tusen takk til alle dere som legger igjen koselige
kommentarer til meg, det setter jeg stor pris på og
koser meg med hver og en av dem.
Jeg ser også at jeg har fått en del nye følgere i det
 siste og det synes jeg er veldig hyggelig.
(lurer på om det har noe med Hello Kitty- sitteunderlaget mitt
 å gjøre:-) Ser på andre blogger og på forumet 123Norge at det er
en del som har funnet oppskriften.
Kjempegøy at så mange finner interesse i det)

Klem!!

8 kommentarer:

  1. Fine turbilder, og nydelige unger :-)

    SvarSlett
  2. Ser ut til at dere har hatt en herlig dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Så mange fine bilder, så ut som et kjempefint sted. Sikkert populært med litt kake til barne-tv, ja!
    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg er ny følger, og ja, det var Hello Kitty Underlaget som gjorde utslaget;)
    Kjempefin blogg du har, får masse inspirasjon her!!!

    SvarSlett
  5. Du har så mye fint her på bloggen din at det er slett ikke rart at mange finner veien inn hit :) Jeg koser meg i hvert fall veldig her hos deg :)

    SvarSlett
  6. Så fine bilder, og så hyggelig å dra på tur i det fine høstværet!
    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  7. Deilig med slike flotte høstdager. Har vært regn her i dag, men temperaturen er fortsatt god:) Flotte bilder du har tatt:) Og jeg skjønner også godt at mange lager Hello- Kitty- underlaget ditt. Flott oppskrift og veldig populært (har laget et selv).

    SvarSlett
  8. Flotte høstbilder - nydelig farger og unger :)
    Høsten er en vakker tid!

    Det er da jammen ikke rart at du har mange følgere, hihihi... koser meg alltid på besøk hos deg!

    Ha en fin kveld,
    klem

    SvarSlett