fredag 30. juli 2010

Spiderman-votter

Disse vottene passer perfekt til en 5 år gammel
gutt i sin beste Spiderman-periode :-)


Oppskriften fant jeg HER.
Det røde garnet er Sisu,
det blå og sort er Ida (fra Europris)
De er strikket på pinner nr 3.
Akkurat passe for en 5 åring :-)
Daniel ble superfornøyd:-)

Han er skikkelig Spiderman-fan for tiden.
I dag har vi begynt å forandrer på rommet hans.
Bort med den gamle skuvsenga, kardemommebygardiner 
og et kleskap som tok nesten halve rommet.
Nå er det inn med ny seng
(en sånn vendbar seng fra Ikea),
Malm komode fra Ikea,
skrivepult og ikke minst Spiderman-gardiner.

7 kommentarer:

  1. Kjempe fine votter, og jeg skjønner han blir fornøyd med rommet sitt! :O)

    God helg,
    klem :O)

    SvarSlett
  2. Du lager så masse fint! Disse blir sikkert gode når vinteren kommer :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  3. Kule spiderman votter:) Du er så flink!
    ha en koselig helg...
    Klem Julie

    SvarSlett
  4. Koselig blogg du har =0)
    Masse fint du tryller fram!
    Jeg legger deg i blogglista mi så jeg finner deg lett igjen =0)
    MVH Gunn-Hege

    SvarSlett
  5. Skikkelig kule votter da gitt!!!
    Ønsker deg en super flott helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Så fine de ble! Kan tenke meg han ble fornøyd ja:)

    SvarSlett
  7. WOW..disse vottene var kjempeflotte..du er dyktig..
    Jeg har funnet masse inspirasjon hos deg og elsker titte gjennom bloggen.
    Lagt meg som følger også..
    BLi gjerne me på give awayen min..
    klem

    SvarSlett