mandag 10. mai 2010

Dilla på lego

I dag når jeg skulle rydde rommet til
 Daniel fant jeg denne gjengen.
Han leker utrolig mye med lego,
 og for tiden er det gøy å lage "rare"-figurer.
Han er nok litt inspirert av Star Wars :o)


Daniel liker å legge seg i rett tid på
kvelden og ha med legoeska i senga.
Da koser han seg og lager figurer.
Til hver figur har han en morsom historie.
Han har ganske livlig fantasi denne gogutten.


Sånn så det ut da jeg kikka ut vinduet i dag tidlig.
Snakk om nedtur!
Og i går var det jo SÅ fint.


Nå skal jeg benytte gråværsdagen
til å rydde i kjelleren.

Ha en fin mandag!

4 kommentarer:

  1. Det så akkurat likedan ut her når jeg voknet i morges, og det har ennå ikke gitt seg. Huff og huff.
    Jeg har også en sønn med dilla på lego. Det står lego figurer, hus og romskip over alt på rommet hans.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Hei! det er flott at sønnen din har dilla på lego. Jeg synes lego er en fantastisk oppfinnelse for det er med på å stimulere både kreativitet og fantasi hos barn ♥ ♥

    Ønsker deg en flott dag, klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  3. Daniel og Simen hadde sikkert kosa seg med lego sammen. I barneselskapet fikk han nesten bare lego, og han var strålende fornøyd!
    Æsj, så kjedelig med snø igjen! Men den er vel borte allerede får jeg håpe!
    Klem ELlen

    SvarSlett
  4. hahaha, for noen kule figurer :) artig å se hva de små styrer med :) gleder meg til å finne slike etterhvert!

    håper at dere har bedre vær i dag, det har vi :)

    klem :)

    SvarSlett