tirsdag 18. september 2012

Hjelp....


.... i dag er det 96 dager til jul!
Ble litt stressa da jeg fant ut det og begynte å
tenke på alt som skal gjøres fremover.
Ja, ja....det er vel bare å begynne :-)


Jeg har begynt litt :-)
Hvert år har jeg dårlig samvittighet 
når jeg lager til adventskalender til ungene.
Det er bare Magnus jeg har klart å brodere 
ferdig kalender til.
Planen er at alle skal få hver sin.
Jeg har begynt med en til Daniel men det er 
mye brodering med små sting og blir aldri ferdig.
Nå i høst bestemte jeg meg for å finne en 
kalender med mindre brodering og litt større sting
slik at jeg har sjans å bli ferdig.


Slik skal den se ut når den er ferdig.
Jeg har kommet litt igang og har
tro på at i år skal nok Daniel også få sin 
egen kalender :-)



5 kommentarer:

  1. Den blir kjempe flott. Lykke til med broderingen. La meg få høre hvordan det går da:-)
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så koselig den kalenderen var,
    ha en fin uke :O)

    SvarSlett
  3. Ja tia går fort! Lykke til med broderingen - det ser kjempe fint ut!
    Klem

    SvarSlett
  4. Den blir fin! Gleder meg til ferdig-bilde! Ja, for det kommer vel? :)

    SvarSlett
  5. Så koselig. Begge jentene har heldigvis kalendere, så her er det bare å gå igang å kjøpe kalendergaver.Takk for at du minte meg på det he he :) God helg, Randi! Klemmer fra Elin

    SvarSlett