mandag 20. august 2012

Guttekort

Først må jeg takke for alle hyggelige kommentarer.
Det er veldig koselig å begynne å blogge igjen.

Jeg har begynt å forberede meg på 
høstens mange bursdager.
Et guttekort i høstfarger.


I dag prøvde jeg meg på en ny type kort.
Veldig gøy å lage :-)
Deltar med dette på:
og har brukt fargene orange, blått, gult og grønt
av fargene i utfordringen.





I dag er det første skoledag etter ferien.
Nå har vi en i 5.kl, en i 2.kl og ei på førskolen.
Maria legger veldig vekt på det at hun er
storjente i barnehagen nå og at hun skal 
begynne med "førskole" :-)

Å komme hjem til et tomt, stilt hus etter at 
ungene var kjørt til skole og bhg 
i dag var veldig rart.
Jeg har jo hatt de rundt meg i over to mnd. nå. 
Men jeg venner meg vel fort til hverdagen igjen ;-)

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. så fint kort. skulle ønske jeg var så kreativ som deg. kort er noe jeg virkelig ikke får til, hjernen min stopper helt påå når jeg skal lage kort. hihi

    spennende med førskoletid:) vi har også førskoleunge nå, kan ikke tru at han skal begynne på skolen om bare et år. han er jo mamma's lille gutt;) tiden raser virkelig avsted.

    ha en finfin dag:)

    SvarSlett
  2. Hei,
    dette var et fint kort.
    Morro med litt andre kort enn de helt vanlige.

    Takk for hyggelig hilsen hos meg :O)

    SvarSlett
  3. Så flott et kort.
    Barna blir så fort store.
    Har en som begynte i 6. kl i går og ei på ungsomsskolen. Hjelp hvor tiden flyr!
    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. det er viktig å være førskole-jente/gutt ja, det husker jeg fra mine her.
    min nå 2. klassing snakker om de små i 1. klasse fnis.
    et flott kort du har lagd, og jeg fikk inspirasjon her for jeg kjøpte meg de tekststemplene i går og gleder meg til å bruke de.
    likte fargekomboen din godt.
    starter straks opp å fråtse i mitt nykjøpte snop :o)
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  5. Herlig kort! Elsker stemplene og de flotte fargene du har brukt. Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett
  6. Så herlig kort! Stilige farger og papirer du har brukt her, et skikkelig kult guttekort!

    Takk for flott bidrag!

    SvarSlett